Bilietų pardavimo verslui – lėšas taupančios naujienos


Finansų ministras Rimantas Šadžius pasirašė įsakymą, kuriuo keičiamos Bilietų naudojimo ir apskaitos taisyklės, sumažinant ūkio subjektams tenkančią perteklinę administracinę naštą. Be to, nustatyti papildomi prekybos bilietais atvejai, kai šios taisyklės nebus taikomos. 

„Naujasis reglamentavimas ne tik palengvins administracinę naštą bilietų prekybos srityje veikiantiems subjektams, bet – kas ne mažiau svarbu – leis jiems sutaupyti apie pusę milijono eurų, kurie išleidžiami įsakymu naikinamiems reikalavimams vykdyti“, – komentuoja finansų ministras R. Šadžius.

Pakeistose taisyklėse atsisakyta reikalavimų bilietų apskaitos knygą perverti virvele, kurios galai turi būti užklijuoti popieriaus juostele, užantspauduoti ir pasirašyti vadovo bei vyriausiojo buhalterio. Tai pat nebus reikalaujama pildyti bilietų panaudojimo ataskaitos – bilietus parduodantys atsiskaitytų ūkio subjekto vadovo nustatyta tvarka.

Be to, ūkio subjektai neprivalės žymėti sugadintų ar klientų grąžintų bilietų užrašu ,,Sugadinta“ ar ,,Grąžinta“ bei perduoti ūkio subjekto buhalterijai tokių bilietų grąžinimo aktų bei panaudojimo ataskaitų.

Taip pat numatyti papildomi du atvejai, kai šios taisyklės bilietų pardavėjams negalios: kai bilietai parduodami naudojant prekybos ir (arba) paslaugų automatus bei naudojant tiesioginio ryšio kompiuterių tinklo terminalus, per kuriuos parduodami loterijos bilietai. Tai reiškia, kad ūkio subjektams, užtikrinantiems centralizuotą loterijos bilietų pardavimo ir laimėjimų išmokėjimo apskaitą, nebebus taikomi papildomi reikalavimai, galioję iki šiol.

Taisyklės parengtos siekiant tobulinti bilietų naudojimo ir apskaitos tvarką.

Informacijos šaltinis – Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyrius.

2016.02.26; 09:28

print

Prisijunkite prie diskusijos

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *