Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) – žaliasis. Čia įgyvendinamos įvairios gamtosauginės idėjos.

Trejetą metų iš eilės studentai mokosi žaliosiose auditorijose, kuriose ant stalo ne tik rašikliai ir sąsiuviniai, bet ir augalai.

Studentai, atėję į paskaitą, pasiima nuo palangės po vazonėlį ir pasistato jį ant savo stalo, o po paskaitos padeda atgal į vietą.

Continue reading „LEU žaliosiose auditorijose studentams padeda mokytis ir augalai”

Kas lankėsi kompozitoriaus Vytauto Barkausko jaunesniojo naujausios operos „Gripino svajonė“ premjeroje, neliko abejingas nuostabiam Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) studentės Emilijos Bereznauskaitės balsui.

Studentė tvirtina, kad muzika ją lydi nuo pat gimimo. LEU mergina atsidūrė neatsitiktinai. Emilija teigia, kad visada jautė polinkį ne tik dainuoti, bet ir mokyti, dalytis savo patirtimi ir žiniomis su kitais. „LEU man suteikia visas galimybes įgyti pedagoginių ir praktinių žinių“, – tvirtina pašnekovė.

Continue reading „Emilija Bereznauskaitė: „Dainuoti išmokau anksčiau nei kalbėti“”

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) koridoriais greitai praskriejo žinia apie studentę Ingridą Mereckaitę, kuri atlikdama praktiką mokykloje sulaukė audito patikrinimo.

Apie tai, kad choreografijos pamoką teks vesti stebint išorės vertintojai, pradinio ugdymo pedagogikos studentė sužinojo likus 40 minučių iki pamokos pradžios. Mergina sako greitai prisiminusi, ką moka, kaip įgytą patirtį pritaikyti šiai pamokai.

Continue reading „Studentės vedama pamoka audito buvo įvertinta lyg 20-ies metų patirties turinčio pedagogo”

Lietuvos edukologijos universiteto Ugdymo mokslų fakulteto (UMF) Meninio ugdymo katedros docentas ir žinomas aktorius Vytautas Kontrimas šiemet pasitiko jau dešimtą pirmakursių, t. y. jaunų talentingų žmonių, norinčių tapti teatro ir kino pedagogais, laidą.

V. Kontrimo nuomone, kiekvienas mokytojas turi turėti dvi specialybes. Jis sako, kad pedagogas turi būti ir aktoriumi, ir savo dalyko žinovu (čia net nekalbant apie teatro mokytojus, kuriuos aktorius ruošia Lietuvos edukologijos universitete). „Informacijos perdavimas, balso valdymas, visų komunikavimo įgūdžių, taip reikalingų pedagogui, galima pasisemti iš aktorystės“, – sako pašnekovas.

Continue reading „Aktorius Vytautas Kontrimas: „Kiekvienas mokytojas turi būti ir aktoriumi“”

Sausio mėnesį į palaikymo stovyklą Vilniuje atvyko 17 vaikų (10–15 m.) iš įvairių Ukrainos sričių, nukentėjusių nuo agresijos, vykdytos prieš Ukrainą. Šių vaikų tėvai kariauja, yra žuvę arba dingę be žinios. Penktadienį (sausio 16 d.) vaikai apsilankė ir Lietuvos edukologijos universitete (LEU).

Vizito LEU metu vaikai aplankė biblioteką ir jos skaityklas, fondus ir susipažino su bibliotekoje teikiamomis paslaugomis ir programine įranga neįgaliems studentams. Mažuosius lankytojus sudomino programinė įranga, paverčianti tekstą garsu lietuvių kalba, elektroninė vaizdo didinimo priemonė Topaz XL HD ir skaitmeninė koduoto vidinio ryšio sistema Bellman Audio Domino Pro, galinti transliuoti garsą keliems klausytojams iš karto.

Continue reading „Vaikai iš Ukrainos LEU domėjosi, kiek universitetų reikia baigti, kad taptum rektoriumi”

2012 m. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) Ugdymo mokslų fakulteto Meninio ugdymo katedros docentė dr. Birutė Banevičiūtė, siekdama sudaryti galimybes dirbantiems šokio mokytojams, šokio pedagogikos studentams, dėstytojams, kūrėjams ir mokslininkams aptarti aktualias šokio ugdymo problemas, iškelti ateities uždavinius, numatyti perspektyvas, inicijavo pirmąją mokslinę metodinę praktinę šokio ugdymo konferenciją.

Šių metų konferencijos programa išplėsta. Ji apėmė ne tik mokslinius, metodinius pranešimus, bet ir praktinius seminarus, susitikimus su profesionaliais šokėjais ir choreografais, šokio spektaklių  programą. Susirinko virš 250 dalyvių, kurie galėjo išgirsti 38 pranešimus, dalyvauti 4 seminaruose, stebėti 4 spektaklius.

Continue reading „Šokio ugdymo tendencijos ir perspektyvos”

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) bendruomenė gilina užsienio kalbų žinias. Šį semestrą trys Erasmus+ studentai dėstytojai moko LEU studentus ir universiteto darbuotojus savo gimtųjų kalbų – ispanų, vokiečių ir prancūzų.

Vienas iš dėstytojų – Danielis Padronas iš Tenerifės (Ispanija). Visą šį semestrą vaikinas leidžia Vilniuje, LEU Istorijos fakultete.

O universiteto bendruomenę jis jau nuo rugsėjo mėnesio moko savo gimtosios ispanų kalbos. „Aš baigiau pradinio ugdymo studijas, o šiuo metu atlieku Erasmus+ praktiką Vilniuje, Lietuvos edukologijos universitete“, – paaiškina jis, paklaustas, ką veikia Lietuvoje.

Continue reading „LEU Erasmus+ studentą Lietuvoje stebino studentų gebėjimas kalbėti dviem ir daugiau kalbų”

Gruodžio 4 d. Lietuvos edukologijos universitete (LEU) vyks tarptautinė mokslinė edukologijos mokslininkų konferencija „Mokymosi priemonės XXI amžiuje: kūrimas ir taikymas“.

Konferencijos dalyviai diskutuos trimis šios temos kryptimis: gilinsis į mokymosi priemonių kūrimo ir naudojimo teorinius / metodologinius aspektus, nagrinės mokymosi priemonių įvairovę, jų rengimo ir naudojimo galimybes ir aptars, kokios yra mokymosi priemonių kūrimo ir naudojimo patirtys aukštojoje mokykloje.

Continue reading „Mokymosi priemonės XXI amžiuje: kūrimas ir taikymas”

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) studentai socialinių pedagogų dienos proga susitiko su vienu žymiausių Lietuvos ir pasaulio verslininku Ilja Laursu.

Svečias sakė, kad jam labai smagu būti pedagoginės srities universitete, nes jo pirmas verslas buvo pedagoginis. Verslininkas, grįžęs iš Amerikos, nusprendė privačiai dėstyti anglų kalbą. „Taip maždaug apie 2 metus uždirbdavau sau, turėjau kišenpinigių, galėjau apmokėti su universitetu susijusias išlaidas ir t.t. Nuo tada labai gerbiu pedagogo darbą. Jis man labai patinka“, – susirinkusiems būsimiems pedagogams apie savo verslo pradžią pasakojo I. Laursas.

Continue reading „Ilja Laursas: „Mainyti viso gyvenimo gerovę į greitus pinigus – neteisinga“”

Lietuvos edukologijos universiteto Socialinės edukacijos fakulteto (LEU SEF) II kurso studentė Jolita Grincevičiūtė, studijuojanti socialinę pedagogiką, jau pirmame kurse gavo užduotį pamėginti užsiimti savanoriška veikla.

Pasak Jolitos, savanoriška veikla skatina aktyvumą ir įsitraukimą į socialinį gyvenimą. „Ši užduotis buvo tikras galvos skausmas. Nesu iš tų studentų, kurie mėgsta tinginiauti. Man patiko savanoriškos veiklos idėja, aš tikrai labai norėjau ją realizuoti. Bet neįsivaizdavau nei kur, nei ką galėčiau daryti“, – teigia pašnekovė.

Jolita savanoriška veikla nusprendė užsiimti Elektrėnų, savo gimtojo miesto, vaikų globos namuose. 

Continue reading „LEU studentė J. Grincevičiūtė: „savanoriška veikla skatina aktyvumą””

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU), bendradarbiaudamas su Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija (LKA), rengia studijų programą, pagal kurią bus ruošiami pilietinio ugdymo specialistai. 2014 m. lapkričio 11 d. LEU rektorato salėje buvo iškilmingai pasirašyta tai patvirtinanti sutartis.

LEU ir LKA bendradarbiauja jau beveik dvejus metus. Suvienyti jėgas, kuriant naują dvigubą studijų programą, nuspręsta sunerimus dėl pilietinio ugdymo stiprinimo Lietuvoje. Dvigubos istorijos ir pilietinio ugdymo programos turinio viena pusė bus skiriama istorijai, kita pusė – pilietiniam ugdymui. Studijų programos turinys bus parengtas dar šiais metais.

Continue reading „LEU ir Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija pasirašė sutartį dėl pilietinio ugdymo mokytojų rengimo”

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) nusprendė vis daugiau investuoti į pedagogų rengimo kokybę, ir kurti inovatyvią studijų infrastruktūrą. Siekiant šio tikslo 2015 m. pradžioje duris atvers universitetinis vaikų darželis „Mažųjų akademija“.

Jis teiks ne tik vaikų priežiūros ir jų ugdymo paslaugas, tačiau ir veiks kaip vaikų ugdymo tyrimų, inovacijų kūrimo ir įgyvendinimo laboratorija. Universitetinis vaikų darželis bus kuriamas ir vystomas kaip šiuolaikiška studentų praktikų bazė.

Continue reading „LEU steigia universitetinį vaikų darželį „Mažųjų akademija“”

Lietuvos edukologijos universitetas(LEU) ir Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT), siekdami veiksmingo bendradarbiavimo studijų, tęstinio mokymosi, kvalifikacijos tobulinimo, mokslinių tyrimų ir projektinės veiklos srityse, sudarė  bendradarbiavimo sutartį.

LEU ir LiJOT, pasirašydami sutartį, patvirtino pasiryžimą bendradarbiauti jaunimo politikos srityje rengiant bendrus renginius, projektus, organizuojant darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą, keičiantis informacija ir vykdant kitas veiklas.

Continue reading „Patirtis ir jaunystė: Lietuvos edukologijos universitetas bendradarbiaus su LiJOT”

Indrė Kušlytė – ne tik Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) pradinio ugdymo IV kurso studentė, aktyvi akademinės bendruomenės narė, bet ir LEU Ugdymo mokslų fakulteto studentų mokslinės draugijos „Idėjų laboratorija“ prezidentė.

Paklausta, kodėl pasirinko studijas LEU, atsakė, jog norėjo tapti pradinių klasių mokytoja. „Žinoma, rinkdamasi studijas svarsčiau ne tik apie Lietuvos edukologijos, bet ir apie Šiaulių, Klaipėdos universitetus, nes jie yra arčiau mano gimtųjų Mažeikių. Apsispręsti padėjo aplinkiniai, ir rezultatu labai džiaugiuosi“, – teigia LEU studentė.

Continue reading „LEU studentė Indrė Kušlytė: kai pradėjau dirbti darželyje, mano studijos tapo prasmingesnės”

Konkurse „Mis Lietuva 2014“ dalyvavusi ir „Mis Foto 2014“ titulą pelniusi Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) studentė ir būsima vokiečių kalbos mokytoja sako, kad šis konkursas iš tiesų jai suteikė neįkainojamos patirties.

Tačiau Reda labiausiai nori išmokyti mokinius ne tik užsienio kalbos, bet ir plačios pasaulėžiūros, įdiegti (suformuoti) vertybes, moralines nuostatas, kurios ugdytų pilietišką ir gerą žmogų, sugebantį prisitaikyti ir tobulėti visuomenėje. „Manau, kad pedagogo darbas nėra monotoniškas, nes visuomet dirbi jaunų žmonių kompanijoje. Šis darbas skatina mokytoją būti šiuolaikišką ir imlų naujovėms“,– sako būsima pedagogė.

Continue reading „Reda Giedrikaitė: „Man daug svarbesni – pasiekimai mokslo srityje“”

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) ir Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT) dar šiais metais pasirašys bendradarbiavimo sutartį, siekdami veiksmingo bendradarbiavimo studijų, tęstinio mokymosi, kvalifikacijos tobulinimo, mokslinių tyrimų ir jaunimo politikos srityse.

LiJOT prezidentas Mantas Zakarka sako, kad, siekiant žiniomis grįsto jaunimo ir jaunimo organizacijų atstovavimo, aukštojo mokslo institutas gali prie to prisidėti daugiausiai, todėl ir buvo nuspręsta bendradarbiauti.

Continue reading „LiJOT prezidentas: valdžios lūpose jaunas žmogus – prioritetas, bet dėmesio jam skiriama labai mažai”